10.-16. Marraskuuta 2019 Hannoverissa Saksan Agritechnica-messuilla esitellään uusi Belarus 742.
BELARUS-742-prototyyppi on uusi visio legendaarisista MTZ-50: stä ja MTZ-80: stä.
Uusi Belarus 742
Valvoja: pelarusmaisteri
Uusi Belarus 742
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: Uusi Belarus 742
Ensimmäiset kuvat uutukaisesta proto Belarus 742.
Myös nykyiset mallit saa uuden ilmeen.
Myös nykyiset mallit saa uuden ilmeen.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: Uusi Belarus 742
Voi prototyypiksi jäädäkin. Belarus on ennenkin esitellyt näitä protoja, nitkä eivät koskaan tuotantoon sitten tulleet.
Hinta kun helposti pomppaa sitten liian kovaksi
Hinta kun helposti pomppaa sitten liian kovaksi
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: Uusi Belarus 742
Päivitetyissä vanhemmissa malleissa on sitten eu-vientiin Catin moottorit ja Carraron etuakselit. Youtubessa jo näkyy videoita ja facebookissa vielä enemmän
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: Uusi Belarus 742
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: Uusi Belarus 742
https://www.profi.de/aktuell/neuheiten/ ... 54368.html
2.2:n litran moottori, 75hv, 270Nm ja vaihteistoja on erilaisia valittavana, paras ilmeisesti 24/24 hydraulisella (tai muuten kytkintä tarvitsemattomalla ) pikavaihteella. Hienoa tuossa on se, että kerrankin on tehty jotain uutta eikä vaan laitettu muovista konepeittoa ja lasikuitukattoa vanhaan paskaan.
2.2:n litran moottori, 75hv, 270Nm ja vaihteistoja on erilaisia valittavana, paras ilmeisesti 24/24 hydraulisella (tai muuten kytkintä tarvitsemattomalla ) pikavaihteella. Hienoa tuossa on se, että kerrankin on tehty jotain uutta eikä vaan laitettu muovista konepeittoa ja lasikuitukattoa vanhaan paskaan.