Remonttivideoita!?

Belarus traktoreihin liittyviä ja miksei muitakin korjausohjeita

Valvoja: pelarusmaisteri

Petri
Viestit: 160
Liittynyt: 09 Syys 2007, 21:16
Paikkakunta: Tornio

Remonttivideoita!?

Viesti Kirjoittaja Petri »

Onkohan jossain foorumin uumenissa, omien hakutaitojeni ulottumattomissa videolinkkejä erilaisista videoista, joissa Belarusta remontoidaan? Ymmärsin naapurin sivutoimimekaanikon (autoja), että ennen mitään uutta työtä katsellaan juutuubia vartti, jotta säästetään tunteja itse työssä... Nyt pitäisi viedä 825 naapurikylään katkaisuhoitoon. Mekaanikolla on kyllä muuta remonttikokemusta, vaan ei Belaruksista. Ulosoton pantojen vaihto on myös listalla.
asova
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Maalis 2018, 09:40

Re: Remonttivideoita!?

Viesti Kirjoittaja asova »

Jos sinulla 800 sarjan belkku siihen löytyy ryslandista paljon videioita, mutta googelin käännökset on sitten outoja. 500 sarjaa on sitten vähän huonompaa, mutta löytyy entisistä itäeuroopan maista, jotka eivät olleet neukkujen suosiossa. Rutsia kannattaa mielestäni opetella korjaamaan itse, jos siihen on vähänkään mielenkiintoa.Osat ovat yleensä edullisia ja ns. tarvike osat ovat yleensä käyttökelpoisia. Neukkulan toleranssit olivat melkolailla perseestä. Belkku on aika epäluotetava traktori, mutta en luovu mistään hinnasta......................
Petri
Viestit: 160
Liittynyt: 09 Syys 2007, 21:16
Paikkakunta: Tornio

Re: Remonttivideoita!?

Viesti Kirjoittaja Petri »

Tiedän, että videoita on... vaan jos jollakulla olisi jo valmiita linkkejä tallennettuna, auttaisi aika lailla. Vaikka minua ei englanniksi ihan halvalla saakaan myytyä, niin tämä koneremonttisektorin sanasto on aikaa ohut
920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Re: Remonttivideoita!?

Viesti Kirjoittaja 920GL »

Tuossa ainakin on aikalailla koko 82 käyty läpi, ei siinä kyllä juuri puhuta mutta videoita on paljon: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... cY6T8VsHk2
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
Vastaa Viestiin