Mitäpä ootta hommaillu?
Valvoja: pelarusmaisteri
Mitäpä ootta hommaillu?
Mikäpä se on belkkuharrastajilla ollu viimemmäks työn alla?
Meikäläinen on vähän raivannut lisää tilaa työkoneille, puita nurin ja maata lisää.
Sittenpä oon koittanu tuunata belarukseen rosterista pakoputkea, ja seuraavaksi pitäis vissiin ottaa tuon viiskympin nostolaitteet puhutteluun jahka tästä kerkiää...
Meikäläinen on vähän raivannut lisää tilaa työkoneille, puita nurin ja maata lisää.
Sittenpä oon koittanu tuunata belarukseen rosterista pakoputkea, ja seuraavaksi pitäis vissiin ottaa tuon viiskympin nostolaitteet puhutteluun jahka tästä kerkiää...
Toivottavasti tämä uudempi vihreä Belarus ei sukella niin pahasti kuin vanhempi920GL kirjoitti:No,täytyy Belkkuun varata riittävästi kettinkiä jos upotaan..
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Ei tuo vielä mitään siihen verrattuna, kun petti vetävän kärrin alta tie. Kaivinkonekuskilla ei ollut näköjään käynyt mielessä, että pellolle menevällä tiellä tullaan ajamaan traktorilla. MTZ-50 vääns vielä laatikon halki siitä kärristä. Ei noussu kahella raktorilla vetämällä, piti kuormaajalla nostaa kärryä ylöspäin.
Äsken katkes lanan runko kahesta kohtaa ja väänty koko lana ihan solmuun kun tasottelin sen tumpelon kaivurikuskin jälkiä. Joko lana oli heikossa hapessa, tai 825:ssä on löylyä liikaa.
Äsken katkes lanan runko kahesta kohtaa ja väänty koko lana ihan solmuun kun tasottelin sen tumpelon kaivurikuskin jälkiä. Joko lana oli heikossa hapessa, tai 825:ssä on löylyä liikaa.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
No uudestaan yritettiin puintia tosta ylläolleesta kuvan lohkosta todella runsaitten sateiden jälkeen ja tossa on tulos .
Täytyypi aamulla soitella maaseutusihteerille ja tehä tuosta lohkosta satovahinkoilmoitus
Täytyypi aamulla soitella maaseutusihteerille ja tehä tuosta lohkosta satovahinkoilmoitus
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Kirjoitetaanpa tännekin välillä jotain.
Tässä lähiaikoina on ollut työn alla tuon etukuormaimen siirtäminen 525:stä 521:een. 525 vaihtaa lähiaikoina omistajaa, jääden turhaksi 920:n tultua viime syksynä. Ei kyllä nyt äkkiseltään mitään niin v-mäistä hommaa tule mieleen, kuin pyöräpainojen paikoilleen laitto. Ei hyvä isä mikä venkuaminen niissä on, ennenkä kaikki on tiukasti paikoillaan. Noh, onneksi eivät ole kokonaisia kiekkoja.
Tässä lähiaikoina on ollut työn alla tuon etukuormaimen siirtäminen 525:stä 521:een. 525 vaihtaa lähiaikoina omistajaa, jääden turhaksi 920:n tultua viime syksynä. Ei kyllä nyt äkkiseltään mitään niin v-mäistä hommaa tule mieleen, kuin pyöräpainojen paikoilleen laitto. Ei hyvä isä mikä venkuaminen niissä on, ennenkä kaikki on tiukasti paikoillaan. Noh, onneksi eivät ole kokonaisia kiekkoja.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993