Ensiks aattelin että tarkoitat tosi tarpeellista emäntää
Mutta taidatkin tarkoittaa tuota rautaa belkun rapuilla oven eessä http://kuvablogi.com/nayta/prev/img695688.jpg
Oliskohan apuväline avoimen takalasin kautta voimanulosoton kytkemiseksi päälle ja pois tai hydrauliikkaa vastaavasti
Tolla raudalla osaat parkeerata kärryn sopivalle etäisyydelle klapikoneesta
tietovisa
Valvoja: pelarusmaisteri
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Juu saatiin selvää, lisää vaan tuollaisia käytännön vinkkejä
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
En olis arvannut että niin fiksu laite.Hyvä idea.
Itselläni oli siinä jo myymäsäni 820;sessa lisävipu nostolaiteiden kaksitoimiseen hallintaan sivuseinässä hytin takaosassa.Se oli kätevä kun tein paljon perälevyhommia.Toteutus oli erittäin yksinkertainen mutta toimiva. Tein reijän lokasuojaan mihin pultti,pultin toimi saranana uudelle vivulle,yhdistin orkkisvivun ratin vieressä ja sen uuden tekemäni vivun harjateräksellä,jonka taivutin sopivasti ettei millään tavalla häirinnyt muita vipuja.Harjateräksen siihen päähän joka tuli orkkis vivulle tein saranan,eli sopiva mutteri joka sopi vivun ympäri ja siihen hitsasin sen saranan jotta tanko pysyy vaakassa.
Itselläni oli siinä jo myymäsäni 820;sessa lisävipu nostolaiteiden kaksitoimiseen hallintaan sivuseinässä hytin takaosassa.Se oli kätevä kun tein paljon perälevyhommia.Toteutus oli erittäin yksinkertainen mutta toimiva. Tein reijän lokasuojaan mihin pultti,pultin toimi saranana uudelle vivulle,yhdistin orkkisvivun ratin vieressä ja sen uuden tekemäni vivun harjateräksellä,jonka taivutin sopivasti ettei millään tavalla häirinnyt muita vipuja.Harjateräksen siihen päähän joka tuli orkkis vivulle tein saranan,eli sopiva mutteri joka sopi vivun ympäri ja siihen hitsasin sen saranan jotta tanko pysyy vaakassa.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Onko kellään käytössä kytkentä kolmiota? sillä saa laitteen pois hangesta tai kurakosta ja sitte laittaa tarvittaessa letkut tai nivelakselin paremmalla paikalla ainakin mun lumiaura ja muut koneet makaa hangessa tai rapakossa aina kun hakee ne perään, ja sitte on kengät täynnä lunta yms. kun kytkee perinteisellä tyylillä. Se on kyllä tosi näppärä laite ja jos on hydrauli työntövarsi niin vielä parempi. eikä sitä tarvi edes irrottaa vaikka laittaa kärryn perään! jos jollain on sellanen käytössä niin kuvaa kehiin vaan niin selventää vähä.
mtz-50 501 & 526 HX
Tuossa olis yks sovellus
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: kytkentäkolmio
Yhellä tutulla jolla oon ollu kesätöissä on kaikissa koneissa kolmio ja ovat varmaan ostettuja... ja näky niitä olevan IKH:llakin www.ikh.fi täytyy käydä ottamassa mallia ja tehä itelle sellanen ja mitäpä jos tekis vielä vastakappaleen jonka sais laittaa sellaseen laitteeseen jossa ei kiinteää kolmiota ole, olishan se helpompi vaan nostaa käsin kiinni mikäli se on suht kevyt, sitte vaan peruuttaa siihen kiinni ja nostaa ettei tarvis irrottaa traktoristakronos kirjoitti:Onko sulla tietoa onko niitä oikeen sarjatuotanto mallia?Jones kirjoitti:Onko kellään käytössä kytkentä kolmiota? sillä saa laitteen pois hangesta tai kurakosta ja sitte laittaa tarvittaessa letkut tai nivelakselin paremmalla paikalla ainakin mun lumiaura ja muut koneet makaa hangessa tai rapakossa aina kun hakee ne perään, ja sitte on kengät täynnä lunta yms. kun kytkee perinteisellä tyylillä. Se on kyllä tosi näppärä laite ja jos on hydrauli työntövarsi niin vielä parempi. eikä sitä tarvi edes irrottaa vaikka laittaa kärryn perään! jos jollain on sellanen käytössä niin kuvaa kehiin vaan niin selventää vähä.
mtz-50 501 & 526 HX
Re: kytkentäkolmio
Ei tullut koneen mukana, ostin sen Agri-kymiltä heti kun pihalla sen ensimmäisen kerran näinkronos kirjoitti: sulla on oikeen etunostolaite!varmaan hyvä peli monessa hommassa.Paljoko maksoi vai saitko koneen mukana?
Muistaakseni maksoin siintä jotain 1500 euroo verolla.
Kiinnityskourien väli täyty muuttaa cat 2 normin mukaiseksi eli 840 mm ja nostosylinterit täyty vaihtaa suuremmiksi.
Täytyis tehdä vielä tuet takaakselille asti että uskaltais työnnellä alueauraa surutta.
Ostin tuohon vuosi sitten adapterin jotta voin käyttää samoja kauhoja, trukkipiikkejä ja pyöröpaalipihtejä kuin etukuormaimessakin.
Taitaa Agri-kymin pihassa olla pari kappaletta myymättömiä etunostolaiteita
http://www.ikh.fi/hallinta/pdf_tiedosto ... goria_id=3 ja sivu 10
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa