löytyykö kyseiseen belkkuun pienempää siivapyörää,taitaa olla tuplahihnalla laturi.
tyhjäkäynnil ja pienillä kierroksilla latausteho hiipuu ja valot himmenee aika paljon
952.3 laturin siivapyörä
Valvoja: pelarusmaisteri
-
- Viestit: 159
- Liittynyt: 06 Loka 2008, 19:05
- Paikkakunta: alavieska
Re: 952.3 laturin siivapyörä
Käytiin muutama vuosi sitten maahantuojalla mittaamassa latausvirtoja EHJ10:n kanssa 3-sarjan koneesta ja tuolloin oli laturin hihnapyörä muutettu pienemmäksi n. 70mm kokoiseksi muistaakseni.
Toisen akun liiaksi tulevaa kuormitusta kanssa tutkittiin (kuivuminen) ja todettiin että helpompaa on vaihtaa aika ajoin akkujen paikkaa kuin muuttaa järjestelmää.
Päävirtakytkin kytkee akut 24V piiriin käynnistettäessä eikä enään se akkujen välissä oleva vaihtokytkin kuten 820-sarjassa.
EHJ10 voisi asiantuntijana kommentoida asiaa halutessaan enemmänkin, itse en ole kovinkaan hyvä asiantuntija näissä virtahommissa
Toisen akun liiaksi tulevaa kuormitusta kanssa tutkittiin (kuivuminen) ja todettiin että helpompaa on vaihtaa aika ajoin akkujen paikkaa kuin muuttaa järjestelmää.
Päävirtakytkin kytkee akut 24V piiriin käynnistettäessä eikä enään se akkujen välissä oleva vaihtokytkin kuten 820-sarjassa.
EHJ10 voisi asiantuntijana kommentoida asiaa halutessaan enemmänkin, itse en ole kovinkaan hyvä asiantuntija näissä virtahommissa
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: 952.3 laturin siivapyörä
Ahaa,sen takia en löytä'nyt latauspalikkaa mun 1025.Siellä on nimittäin se kipinärauta akkujen välissä.On vanhemalla systeemillä,minä tykkään kun hallitsen sen.
Käyn katsomassa olisiko täällä Vilniuksen kaupassa pienempiä hihnapyöriä,ostan muutaman jos on.
Käyn katsomassa olisiko täällä Vilniuksen kaupassa pienempiä hihnapyöriä,ostan muutaman jos on.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Re: 952.3 laturin siivapyörä
Kävin uudenvuodenaattona liikkeessä.Uudet laturit varustettu 70mm siivalla.Täällä ei tunnettu pienempään vaihtoa,eikä ollut varaosana siivapyöriä minkäänlaisia.
Siellä varaosapuolella 2 noin 60vuotiasta naista,ulkomuistista ilmestyy osat tiskille heti kun vaan selvii mitä tarkoitan.
Ensimmäisellä kerralla kun kävin tein listan missä varaosanumerot,he naputtelivat numerot kopjutteriin ja kaikki osat tuli tiskille.
Toisella kerralla otin pojan mukaan tulkiksi,hänellä ei tietämystä tekniikasta mutta yhteistuumin saatiin esm DT-75 etulaakerin suojakuppi tiskille.
Palvelu on kyllä superia.Mulla e toiminut jostain syystä visa,heti järjestettiin kuljetus lähimälle pankkiautomaatille mistä nostin käteistä.
Osat pakattiin laatikkoihin ja lastattiin kärryyn.kun hinnat kohtuuliset jäi hyvä maku liikkeestä.
Siellä varaosapuolella 2 noin 60vuotiasta naista,ulkomuistista ilmestyy osat tiskille heti kun vaan selvii mitä tarkoitan.
Ensimmäisellä kerralla kun kävin tein listan missä varaosanumerot,he naputtelivat numerot kopjutteriin ja kaikki osat tuli tiskille.
Toisella kerralla otin pojan mukaan tulkiksi,hänellä ei tietämystä tekniikasta mutta yhteistuumin saatiin esm DT-75 etulaakerin suojakuppi tiskille.
Palvelu on kyllä superia.Mulla e toiminut jostain syystä visa,heti järjestettiin kuljetus lähimälle pankkiautomaatille mistä nostin käteistä.
Osat pakattiin laatikkoihin ja lastattiin kärryyn.kun hinnat kohtuuliset jäi hyvä maku liikkeestä.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80