tulkaa apuun

täällä saavat belkkumiehet ja -naiset turista kaikista asioista

Valvoja: pelarusmaisteri

valtraversu

tulkaa apuun

Viesti Kirjoittaja valtraversu »

s42141

Re: tulkaa apuun

Viesti Kirjoittaja s42141 »

:lol: Jotakin tuli laitettuu! B K :wink:
er3004

Viesti Kirjoittaja er3004 »

Sinne ei viitsi kirjoittaa, siellä vain soitetaan suuta jos joku asiallisesti kirjoittaa.
rahti4193

Viesti Kirjoittaja rahti4193 »

valtraversu kirjoitti:belarusta mollataan :D :D :oops: :oops: :twisted: :twisted: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8651380
Ei mollata enää, viesti(t) poistettu! :lol: Ja mielipide on kuin persereikä, sellainen löytyy jokaiselta... (Radio SuomiPop:n Jaajoa lainaten) :D
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu!?
rahti4193

suonsyrjä kirjoitti:kerkesin lukemaan ennen kuin poistettiin... pisti silmään, salaman nopeat vaihdot termi. itsellä ainakin vielä vaihto lähinnä, arvotaan kepistä sinne päin kohta, sorvausta, kiroamista, ja sitten mennään.
ylöspäin jo osaa tuota laatikooa käyttää mutta mäkeen varsinkin jos on kuormaa perässä tuottaa vielä pieniä ongelmia saati kesken mäen vaihtelut yhtään mihinkään suuntaan.
mutta kaippa tuokin on opettelu kysymys, taitaa elämän aikana olla parin vuorokauden tunnit mitä on belaruksella tullut ajettua sitten fendillä turbiini kytkimellä pari kilometriä. siinä oikeastaa raktori kokemukset....
Itsel oli ennen Belkun puikkoihin siirtymistä melkein kaikista länsimerkeistä, kaikissahan on omat hyvät puolensa! Mut Fuller opetti suorahampaiseen-laatikkoon... :D
rahti4193

Taas on "viisaita" kommentteja, oli pakko "sekoittaa soppaa" sähkö-Belarus-jutulla :D : http://keskustelu.suomi24.fi/node/5297376
Harre

Viesti Kirjoittaja Harre »

suonsyrjä kirjoitti:kerkesin lukemaan ennen kuin poistettiin... pisti silmään, salaman nopeat vaihdot termi. itsellä ainakin vielä vaihto lähinnä, arvotaan kepistä sinne päin kohta, sorvausta, kiroamista, ja sitten mennään.
ylöspäin jo osaa tuota laatikooa käyttää mutta mäkeen varsinkin jos on kuormaa perässä tuottaa vielä pieniä ongelmia saati kesken mäen vaihtelut yhtään mihinkään suuntaan.
oletko koittanut maantiellä isommalle vaihdossa kaksoispolkasua kytkimellä, pienemmälle vaihtaessa kytkin polkasujen väliin pistää välikaasua, mulla ainakin 525:ssa menee vaihteet nätisti päälle tolla tekniikalla.
525 progress, 6-major
Vastaa Viestiin