görmy kirjoitti:er3004 kirjoitti:Mitäpä näin pakkasella eläkeläinen, muutä kun istun tietokoneen vieressä.
Verstaassa olisi hommia, mutta siellä on sähkölämmitys, niin odota leudompia ilmoja.
Mitä palstalta olen lukenut niin sinulla on tuota ikää jo senverran että saa istuskella tietokoneen vieressä tuntematta yhtään syyllisyyttä tai mielipahaa

vaikka videoissa mies on kovinkin vetreä vielä ikäisekseen.
Mutta tuli tuossa mieleen kun sinulla näkyy sitä metsääkin olevan mistä puuta lämmitykseen eikös niillä verstaskin lämpiäisi kivasti ja kun on tuollainen keksiä ja monen homman taitaja sellainen lämmitin syntyisi ihan käden käänteessä.
Pari pesällistä mullakin riittää vuorokaudessa ja käytän lähinnä jätepuuta eli pintoja ym roskapuuta.
En pode ollenkaan sisällä olosta syyllisyyttä, vaan aina olisi mukavampi jotain värkätä.
Tätä lämmitys juttua olen miettinyt, mutta siinä on muutama mutka matkassa. Ensiksi se tila jonka
haluaisin lämmittä on niin pieni ja täynnä, että sinne ei voi puulämmitystä sijoittaa, toinen syy on ikä.
Ei ole enää järkeä rakentaa kunnollisia tiloja joihin voisi vetää vaikka lämpöputket hakekattilasta.
Tiedän, minun jälkeeni talo jää vapaa-ajan käyttöön, pojalla ei ole tämänsuuntaisia harrastuksia.
Tänään taas tarkeni näprätä, sorvailin turpiiniin uudet laakeripesät.