Belarus 501 naputtava ääni
Valvoja: pelarusmaisteri
Belarus 501 naputtava ääni
silloin tällöin naputtaa riippumatta millä kierroksilla ajaa saattaa naputtaa puolminuuttia. Sit loppuu. Tarkistin venttiilivälykset ja olivat ok ja työntötangot on silmämääräisesti suorat.. aloin miettimään voisiko olla suutin?. pitänyt tuota ääntä niinkauan kuin minulla ollut 2,5vuotta. Lähtee käyntiin laakista ja vetoja on turbotin sen viime vuonna ja säädin syöttöä isommalleen. Ääni ei ole muuttunut pahemmaksi koko aikana kun kone on minulla ollut. paluuputken otin irti niin suuttimilta ei tule kuin tippoja paluuainetta silloin tällöin veikkään et kärjet on horot... Mutta kertokaa jos tiedätte missä vika voisi olla...
Re: Belarus 501 naputtava ääni
rouveri kirjoitti:silloin tällöin naputtaa riippumatta millä kierroksilla ajaa saattaa naputtaa puolminuuttia. Sit loppuu. Tarkistin venttiilivälykset ja olivat ok ja työntötangot on silmämääräisesti suorat.. aloin miettimään voisiko olla suutin?. pitänyt tuota ääntä niinkauan kuin minulla ollut 2,5vuotta. Lähtee käyntiin laakista ja vetoja on turbotin sen viime vuonna ja säädin syöttöä isommalleen. Ääni ei ole muuttunut pahemmaksi koko aikana kun kone on minulla ollut. paluuputken otin irti niin suuttimilta ei tule kuin tippoja paluuainetta silloin tällöin veikkään et kärjet on horot... Mutta kertokaa jos tiedätte missä vika voisi olla...