Belarus 501 naputtava ääni

Belarus traktoreihin liittyviä ja miksei muitakin korjausohjeita

Valvoja: pelarusmaisteri

rouveri

Belarus 501 naputtava ääni

Viesti Kirjoittaja rouveri »

silloin tällöin naputtaa riippumatta millä kierroksilla ajaa saattaa naputtaa puolminuuttia. Sit loppuu. Tarkistin venttiilivälykset ja olivat ok ja työntötangot on silmämääräisesti suorat.. aloin miettimään voisiko olla suutin?. pitänyt tuota ääntä niinkauan kuin minulla ollut 2,5vuotta. Lähtee käyntiin laakista ja vetoja on turbotin sen viime vuonna ja säädin syöttöä isommalleen. Ääni ei ole muuttunut pahemmaksi koko aikana kun kone on minulla ollut. paluuputken otin irti niin suuttimilta ei tule kuin tippoja paluuainetta silloin tällöin veikkään et kärjet on horot... Mutta kertokaa jos tiedätte missä vika voisi olla...
kronos

Re: Belarus 501 naputtava ääni

Viesti Kirjoittaja kronos »

rouveri kirjoitti:silloin tällöin naputtaa riippumatta millä kierroksilla ajaa saattaa naputtaa puolminuuttia. Sit loppuu. Tarkistin venttiilivälykset ja olivat ok ja työntötangot on silmämääräisesti suorat.. aloin miettimään voisiko olla suutin?. pitänyt tuota ääntä niinkauan kuin minulla ollut 2,5vuotta. Lähtee käyntiin laakista ja vetoja on turbotin sen viime vuonna ja säädin syöttöä isommalleen. Ääni ei ole muuttunut pahemmaksi koko aikana kun kone on minulla ollut. paluuputken otin irti niin suuttimilta ei tule kuin tippoja paluuainetta silloin tällöin veikkään et kärjet on horot... Mutta kertokaa jos tiedätte missä vika voisi olla...
:idea: Koita löysätä suihkuputkia käydessä näät miten ääni muuttuu :idea:
Vastaa Viestiin