Eli sen oikea nimi on on siis ylipaineventtiili.
Ihme että minulla on vermeet pysyneet ehjinä.
Minulla on talvihommissa järeä 2.6 lev.perälana,hydraulisella käännöllä oleva. Paksusta raudasta oleva.
Olen siirrellyt myös maata ja kiviä kesäisin sillä. Niin pistää ihmettelemään miten ihmeessä ei pumppu tai mikään ole mennyt rikki.
Tässäpä hyvä paikka sanoa siitä kun täällä aina välillä tulee esiin itä vastaan länsi vehkeet , niin mielestäni yksilöissä on eroja oli
sen kotimaa mikä tahansa. Myös se miten sitä on pidetty. Ps: Millä raudalla sitä ensimmäinen avaruuteenkin mentiin tais olla tuo idän rauta.
Ei sinnekkään nyt ihan miten sattuun asennetuilla vehkeillä ole menoa.
Myös otsikossa 825 korkeus otsikossa pisti silmään lause ( kun noita tartee kuitenkin korjailla aika ajoin )
Kyllä kaiken saa rikki ei kai sellaista konetta ole vielä keksittykkään.
Välillä ihmettyttää miksi lähtökohta näihin idän ihmeisiin on ali arvoista, minulle oma yksilöni on ollut aivan mainio vekoitin.
Olen siitä hyvää huolta pitänyt, Kirjannut ylös milloin olen mitäkin vaihtanut. Vaihdettu on lähinnä öljyt ja tiivisteitä.
Mutta se taas vertailusta tällä erää. Ei se mihinkään muutu toiset pitää äiteest ja toiset tyttärest.
Olen tullut siihen tulokseen että laitan tuon ylipainevettiilin takaisin. Koska on se paree olla paikallaan.
Olisiko jollain laittaa kuvia ?! Miten se siinä on ja miten ne letkut tulee
Kun ei tosta hyd.kaaviosta oikeen tarkasti selviä miten se on alunperin ollut.Kun siinäkin taitaa olla nuo kaksi asennus muotoa Oikein tai väärin.
kuvan mukaan siihen menisi neljä letkua. Pistäkää kuvia ja pitkää belkut valmiina routa sulaa, pian päästään pellolle möyrimään, eikös vaan.